You got the wit girl! I want you at my next party!
![]() |
Open bar all night on artsy.
lalala =P lick what before you stick what? O_O
Have a good'un guys.
The "Humpa-Bumpa Room" is better.
Hahahaha, love the title Muddy!!
Now I actually have to go back read all the posts :p
I'm not reading back. My God you people are chatty. ;)
So the sexaholic is here. Whatever shall we talk about? :)
Hey there everyone! I'm in for some time...
Your choice Alty!
Was it that good Shaz?
Okay, maybe I will read back. Or you could give me a quick recap. :)
Nah, I haven't read back either lol... I've been meaning to but I've been distracted by a certain now 'closed' thread :p
Don't be distracted, go read what we missed, then tell me. :)
You go back and tell me :p
What did your last slave die of :p
Touché Alty... touché..
Whooo hooo yay doing a happy dance to the song Sex you up lol
Shaz, is that Joe? ;)
Yep, from my personal AMHD members collection ;)
Hey unky how goes it
Except that he hasn't got his ears shut! :p
These post might make you blush Unky. Do you think you can handle it lol
Yeah, it gets a bit rough sometimes lol
I can guarantee that this bunch will hold nothing back.
Sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex
:o
Yeah that is all that has been on my mind why are you so horny when your monthly bill comes?? It sucks... it is all good I am done today and I am going to ride the cowboy tonightlol
All times are GMT -7. The time now is 02:43 AM. |